Kurumsal Amaç ve Hedeflerimiz

Hasta ve yakınlarının bütünsel memnuniyetini en üst düzeyde tutmak;
Hasta ve yakınlarının memnuniyet ve önerilerini sistematik olarak ölçmek ve değerlendirmek. Beklenti ve ihtiyaçları saptayarak, planlama ve uygulamalarda bulunmak. Hastaya ekonomik, hızlı teşhis ve tedavi hizmeti sunmak. Sürekli iyileştirme ve gelişme sağlayarak, etki ve ahlaki değerlere uygun çalışmak.

Çağdaş bilgi ve akademik çalışma sonuçlarının, hizmet kalitesini arttırma ve güvence altına alınmasında kullanımını sağlamak;
Uluslararası standart bilimsel çalışmaları hizmet alanlarında kullanıma sunmak. Uluslararası bilimsel kongrelerde kurumsal yayınlarla yer almak katılımları desteklemek. Hasta ve aileleri ile çalışılanların yararlanabileceği çağdaş bilgi bankaları entegre etmek.

Çağdaş teknolojilerin kullanımını sağlayarak teşhis ve tedavide öncü uygulamalarda bulunmak;
Sağlık hizmetlerinde çağdaş teknolojilerin kullanımını sağlamaya yönelik uygulamalarda bulunmak. Teknoloji kullanımı ile bütüncül sağlık hizmetlerinde öncü ve yenilikçi girişimlerle hizmet vermek.

Uluslararası standartları benimseyen hizmet kalitesini sağlamak ve sürdürmek;
Tıbbi ve idari uygulamalarında bütünsel kalite yönetimi ve SKS uygulamak. Tüm uygulamalarında tüm çalışanların katılımı ile sürekli ölçüm, analiz ve iyileştirmeyi sağlayacak yaklaşımlarla çalışılmasını sağlamak. Bu uygulamalar sonucunda belirlenmiş politika ve prosedürlere uygun hizmet verilmesini desteklemek.

Meslek ahlakı ile sorumluluğunun bilincinde sağlık hizmeti sunmak;
Hasta ve ailesinin hak ve sorumluluklarının bilincinde hizmet tasarımı ve uygulamalarında bulunmak. Tüm uygulamalarında bilimsel etik ilkeleri benimsemek ve uygulamak. Hasta ve ailesinin haklarının korunmasında, savunucu ve destekleyici hizmet anlayışını yerleştirmek.

Kalite Yönetimi
Online Hizmetler
Sosyal Medya