İnsan Kaynakları

İnsan Kaynakları Politikalarımız

Levent Hastanesi misyon ve vizyonu doğrultusunda nitelikli insan gücü alımını gerçekleştirerek, çalışanların etkin ve verimli olabilmesini ve bu doğrultuda uyumlu bir iş ortamı oluşturulmasını sağlamaktır.

Bu anlayışla kurumumuz güncel ve insan odaklı İnsan Kaynakları uygulamaları ile eğitime, gelişime açık, motivasyonu ve kurum aidiyeti yüksek çalışanlara sahip olma ilkesini benimsemiştir.

İşe Alım Süreci ve İşleyişi

Levent Hastanesi’nde yeni personel ihtiyacı olduğunda sitemizde ve kariyer portallarında iş ilanlarımız yer almaktadır. Bu ilanları takip ederek iş olanaklarını öğrenebilir ve açık pozisyonlara başvuruda bulunabilirsiniz. Başvurular değerlendirilir ve İnsan Kaynakları Yönetimi tarafından görüşmeye alınır ve bu görüşme sonunda uygun görülen adaylar, ilgili birim yöneticileri ile mülakata alınırlar.

Ücret ve Ek Olanaklar

  • Ücret: Brüt ücret bazında ödeme yapılır.
  • Yemek: Ücretsiz öğle yemeği servisimiz ve vardiyalı çalışanlar için akşam yemeği imkanımız mevcuttur.
  • Lojman: İstanbul dışından başvuran hemşirelerimiz için lojman imkânı sağlanmaktadır.
  • Sağlık Hizmetlerinden Yararlanma: Çalışanlarımız ve birinci dereceden yakınları hastanemizin sağlık hizmetlerinden indirimli faydalanabilmektedirler.
  • İzin Olanakları;

1 yıldan 5 yıla kadar hizmet süresine sahip olanlar 14 iş günü,

6 yıldan 15 yıla kadar hizmet süresine sahip olanlar 20 iş günü,

16 yılın üzerinde hizmet süresine sahip olanlar 26 iş günü izin kullanma hakkına sahiptir.

Levent Hastanesi’nde ayrıca hastalık, evlilik, ölüm, doğum ve süt izni gibi izin hakları da geçerlidir.

  • Çalışma Saatleri: Hastanemizde mesai saatleri 08.00-18.00 saatleri arasındadır. Levent Hastanesi, 24 saat hizmet veren bir hastane olmasından dolayı vardiyalı çalışma düzeni de bulunmaktadır.
  • İş Yeri Doktoru: Hastanemizde, sadece çalışanların hastalıklarının tedavisini gerçekleştiren ve ani rahatsızlıklarında müdahalede bulunan bir doktor görev yapmaktadır.
Kurumsal
Online Hizmetler
Sosyal Medya